Op woensdag 13 mei en donderdag 14 mei a.s. starten we weer met de looptrainingen. Je kan kiezen of je op woensdag of donderdag komt. Op donderdag is het waarschijnlijk het minst druk.
De trainingstijden zijn van 19:00 – 20:30 uur.

Belangrijk:
Ga je mee trainen let dan op de volgende zaken:

Veiligheid- en hygiëneregels voor iedereen:

  • Blijf thuis als je een van de volgende (ook milde!) symptomen hebt: neusverkoudheid,
    loopneus, niezen, keelpijn, hoest, benauwdheid of koorts.
  • Houd 1,5 meter afstand van iedere andere persoon buiten jouw huishouden (uitzondering voor kinderen tot en met 12 jaar).
  • Blijf thuis als iemand in jouw huishouden koorts (vanaf de 38C°) en/of benauwdheidsklachten heeft. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag de atleet weer sporten.
  • Blijf thuis als iemand in jouw huishouden positief getest is op het coronavirus (COVID19).Omdat je tot 14 dagen na het laatste contact met deze persoon nog ziek kunt worden,moet je thuis blijven tot 14 dagen na het laatste contact.
  • Iedereen die tot de risicogroep behoort of 70+ is, dient zelf hun risico te analyseren of zij op de accommodatie of in de openbare ruimte zich in groepen kunnen begeven, raadpleeg desnoods je huisarts.
  • Hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.
    Ga voordat je naar de club vertrekt, thuis naar het toilet.
    Was voorafgaand aan je training je handen met zeep of desinfectans, minimaal 20 seconden.
  • Was de handen met zeep of desinfectans als je handen vuil zijn; na het aanraken van objecten waar veel mensen aanzitten (bijvoorbeeld deurknoppen); na een toiletbezoek; na hoesten, niezen in de handen; na het snuiten van de neus.
  • Vermijd het aanraken van je gezicht.
  • Schud geen handen.
    Concept protocol verantwoorde atletieksport 8 mei2020
    Wanneer trainers of begeleiders vaak moeten ingrijpen bij een atleet en daardoor de veiligheid niet kunnen garanderen, kan de trainer en/of het bestuur besluiten om de atleet de toegang tot de  sportaccommodatie en/of de training te weigeren.

Maatregelen voor atleten:

  • Houd je aan de algemene veiligheids- en hygiënemaatregelen.
  • Reis alleen of kom met personen uit jouw huishouden.
  • Kom zoveel mogelijk op eigen gelegenheid naar de sportaccommodatie/trainingslocatie.
  • Kom in sportkleding naar de club. De kleedkamers en douches zijn gesloten.
  • Kom niet eerder dan 10 minuten voor aanvang van de training naar de club.
  • Volg altijd de aanwijzingen van trainers, begeleiders en bestuursleden op.
  • Let op eenrichtingsverkeer, is aangegeven als je het AV terrein op gaat.
  • Houd 1,5 meter afstand tot de andere atleten en de trainers.
  • Er is desinfecterende handgel aanwezig. Gebruik deze voordat je veld op gaat.
  • Gebruik zoveel mogelijk eigen materialen of maak de materialen schoon voordat iemand anders ze gebruikt.
  • Gebruik alleen je eigen bidon om uit te drinken.
  • Verlaat direct na de training de accommodatie.